مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:422022-08-16سياسي

فارس من| خواسته متقاضیان مسکن ملی در بوشهر نتیجه داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، یکی از وعده های مهم رییس جمهور در انتخابات سال 1400 ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال بوده است که بعد از استقرار دولت رفته رفته در عرصه عملیاتی نیز شاهد اجرایی شدن آن هستیم.

در این میان با اجرایی شدن این طرح شاهد مشکلات و نارسایی هایی در صحنه اجرای آن بوده ایم؛ در استان بوشهر مخاطبان فارس من با واکنش به برخی از این معضلات مطالبه ی درخواست رسیدگی به مشکلات طرح اقدام ملی مسکن شهرستان گناوه ثبت کرده اند.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در خصوص تخصیص اراضی در شهر گناوه ما با مشکل کمبود زمین دولتی برای امر مسکن مواجه بوده ایم در واقع گناوه فاقد اراضی دولتی مناسب جهت تخصیص امر مسکن برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است؛ متقاضیان مسکن در شهر گناوه از اراضی پیشنهادی در بندرریگ برای واگذاری استقبال نکردند لذا شهرریگ جهت تخصیص به ساکنین شهر گناوه از دستور کار خارج گردید.

استاندار بوشهر افزود: تأخیر در ساخت مسکن در بندرریگ برای ساکنین شهر ریگ به دلیل این بوده است که پیشنهاد مبنی بر واگذاری زمین به ساکنین شهر بندرریگ در جهت نفع شهر و خانوارهای واجدشرایط بود که می بایست این دستور از طریق هیئت دولت مصوب و به استان ها ابلاغ می شد؛ بعد از ابلاغ دستورالعمل واگذاری زمین بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خواسته متقاضیان مسکن ملی در بوشهر نتیجه داد

فارس من| خواسته متقاضیان مسکن ملی در بوشهر نتیجه داد